• Nederlands
...Internet Project Software


Functionaliteit bekijken
Demo aanvragen
ShareLock kopen

Laatste nieuws:

Zelf dashboards maken in ShareLock release 3.2

Lees meer...
 
Vraag nu gratis een demonstratie van ShareLock aan!
Lees meer...
 
Urenregistratie met uw mobiele telefoon
Lees meer...
 
Nieuw in ShareLock release 3.1.0
Lees meer...
 
toepassingen.jpg
PDF

ICT dienstverleners en ICT afdelingen

ICT dienstverleners en ICT afdelingen gaan per definitie vaak projectmatig te werk. Zij kunnen natuurlijk rekenen op goede ondersteuning op gebied van planning, projectadministratie, documentenbeheer etc. Maar naast de gebruikelijke ShareLock projectsoftware modules is het ook mogelijk om RFC's af te handelen met ShareLock.

Functionaliteit

Uiteraard omvat Sharelock ook voor deze organisaties en afdelingen de basisondersteuning voor projecten, zoals een projectadministratie, planning ("tijd", "geld" en "kwaliteit"), de projectorganisatie, relatiebeheer, documentenbeheer, taaklijsten, dashboards en rapportages. Ook urenregistratie is in deze branche erg belangrijk. ShareLock biedt een eenvoudige manier van uren registreren, maar wel met uitgebreide mogelijkheden. Eventueel kan ook een verlof- en overwerkregistratie worden gebruikt.

Naast deze basis suite kunnen ICT dienstverleners en ICT afdelingen gebruik maken van de specifieke inrichting voor request for changes. Hiermee kunnen RFC's gemanaged worden. Klanten of gebruikers kunnen eventueel een melding doen via een portal, waarna deze automatisch in ShareLock terecht komt. Hier kan de afhandeling automatisch plaatsvinden, zodat de RFC's direct bij de juiste mensen terecht komen. Eventueel kan ook geautomatiseerd de status van de RFC worden bijgehouden. De klant kan hiervan weer de terugkoppeling zien in de portal.

Voordelen

Onderstaande zijn enkele voordelen van ShareLock projectsoftware opgesomd speciaal voor ICT dienstverleners en ICT afdelingen:

  • Mogelijkheid tot het registreren van request for changes.
  • Het is mogelijk om met Sharelock automatisch binnenkomende request for changes bij de juiste personen terecht te krijgen, middels de workflowmodule.
  • Klanten of andere betrokken kunnen request for changes melden middels een portal.
  • Status van binnen komende RFC's kunnen automatisch worden bijgewerkt tijdens de afhandeling ervan.
  • Een goede urenregistratiemodule zorgt ervoor dat werkzaamheden voor klanten en afdelingen goed geregistreerd worden.
  • Men kan op een eenvoudige manier de voortgang aangeven in trajecten en dit inzichtelijk maken in rapportages en andere management informatie. 
  • Het is mogelijk om de bezetting van mensen inzichtelijk te maken.